20090530

Showcase :) Come On bebeh!

Hii readers. Ada lagi ke readers aku?

Teruskan.

Lately, aku rasa aku agak pelik. Selepas aku datang ke Labuan, semua berubah. Terutama sekali jadual hidup aku. Aku rasa macam aku tengah duduk dekat Paris. Selalunya, pukul 8 malam aku dah tarik selimut. Tapi, sekarang dah lain. Aku dah mula jadi kelawar. Tidur siang, malam berjaga. Even, masa mandi aku pun dah berubah. Aku mandi pagi pukul 1 pagi. Mandi malam pukul 3 petang. Lelama aku boleh dapat penyakit jantung berair.

Macam hari neh, aku tidur pukul 4 pagi. Bangun pukul 7 pagi. Pergi jalan jalan sekitar Labuan. Pukul 2 aku tidur balik. Sampai maghrib. Lepas tu berjaga sampai pagi esoknya. Aku pun dah tak faham.

Okayy, tukar cerita.

Yang sebenarnya aku nak cerita pasal percutian aku kat Labuan. Hari ini ada Majlis Bersanding. Tapi buat malam. So, pagi sampai petang, kiteorang berjalan jalan.

Apa lagi, tengok gambar jelah.


MAJLIS BERSANDING ;)

Kereta pengantin Kiteorang diarak dengan Geng Harley Davidson
Gila menarik perhatian pengguna jalan raya betul tadi

Sebelum majlis
Macam budak budak!

Hafiz & Aisah :)
Masa bersanding
Acara makan beradab
Tapi seriously,
ayah aku makan tak beradab kat situ.
Hahahaa :)

Acara pemotongan kek

Kek dia banyak gila ohh.
Siap bagi kiteorang satu.
Tapi, kiteorang tak makan.
Kaurang nak?
Happy ever after :)Muka bosan tunggu majlis nak habis

MAJLIS BERINAI BESAR(semalam)


Sebelum majlis.
Masa majlis
Kumpulan marhaban.
Kesian pakcik pakcik neh kena marhaban sepanjang majlis,
dah lah sampai 1 jam bermarhaban.
tetamu pun naik bosan dah.

Tepung tawar,
aku pun taktau nama acara neh apa.
Main bantai je.
Boleh pula abang aku gelak gelak.
Buat malu je
Kak Aisah
Hafiz

Abang aku kahwin lagi :)
Ada 4 orang lagi bujang.
Haa, pilih pilih.
Tapi aku taknak pengantin lelaki macam neh.
Ayah, carikan calon cepat.
Anakmu gatal nak kahwin dah!


LEISURE TIME AT LABUAN :)
(mostly gambar sewel sewel)
Ini gambar sewel #1

Berlatarbelakangkan The Chimney
Dalam The ChimneyDekat Pantai Manikar Ini gambar sewel #2
Ini gambar sewel #3
Ayah macam budak budak!Depan Kampung Air,
yang dulu pernah terbakar.
Amazing, penduduk kat situ berani tinggal atas air
Dan jangan kaw pandang rendah.
Jangan expect diaorang punya rumah macam setinggan kat KL
Rumah diaorang ada air-cond siot!
Pakai kereta Toyota Vios tau!
Jual dadah ke diaorang neh?
Kaya betul! Dekat Kampung Air
Muka tak mandi :)
I means, mandi pukul 1 pagi tadi.
PICTURES OF THE DAY!
BEST gilaa :)
Ini dipanggil Famili Cowboy! Sherief Cowboy aka ayahBini Sherief aka ummi Anak sherief :)Abang ipar sherief aka Pak Long

Seorang lagi anak sherief aka deela

Anyway, tengs juga kepada Unser neh. Sebab jadi perjalanan kiteorang kat Labuan mudah.

11 ulasan:

Nade berkata...

Wah,best2..
ko kne bwk balik ole ole tau..
kalo x xmo dtg 6 jun ni..
hehe
:))

abidkamaz berkata...

alaa, jangan risau nade. aku bawa balik pasir pantai Manikar untuk kaw, nak?

cikdoktorfalsafah berkata...

ahas :)
memang family gle sporting ah.
Labuan best best.

dan Kak Aisah tu nape cun semacam?
HUHU

Farim Shahnan berkata...

gambar pak long kau kelakar gila weh! sumpah aku gelak

Adibah berkata...

ahaha ahaha ahaha lawak lawak part setinggan tu

SASA berkata...

kaw sukaati je tuduh penduduk kg air tu jual dadah. hahah. ;P

Sbrina berkata...

wahhh bahagia dia ehh

abidkamaz berkata...

aimi; kak aisah tu makan jamu kot, tu yg lawa semacam.

farim; temgok ahh anak buah dia macam mana, gilaa je.

adibah; tp tu real ohh. tak caya rumah diaorg ada air cond!

fissa; alaa, mana tau, ada yg jual dadah ke. nape? kaw dari kg air ke?

sabrina; yeah, famili bahagia :)

nurdin berkata...

hahaha...
best2 siot,
and lawak...
hahaha...

byabya berkata...

the wedding cantik.
& pictures banyak.
best best.
:)

mimie berkata...

weh siottt apehal kau makin cun neh ?!

Catat Ulasan