20090605

Wedding Episod 2

Hi :)

Hari ini, ada lagi satu peristiwa penting dalam hidup keluarga aku. Kakak aku nikah. Aku malas nak cerita panjang. Sebab takde cerita best pun. Entah. Mungkin sebab tulang belakang aku sakit sangat sangat. Aku taktau apasal datang sakit macam neh. Sampaikan aku terpaksa ponteng kelas Malaysian Studies. Sebab aku dah fikir nak baring saje.

Ehh aku neh. Tajuk pasal wedding, tapi cerita pasal penyakit aku. Ahh, malas nak cerita banyak. Aku tunjuk gambar je. Tapi, ada dua gambar je. Sebab pencahayaan kat situ tak lawa.

Before that, to whom does it matters. Sorry for being rude to you. I know, it’s my bad. I can’t arrange my words when I am angry. Accidently, I said rudely to you. So, from the bottom of my heart, I want to apologize for being so bad and rude to you. I didn’t meant it. Anyway, thanks a lots for helping me :) And don’t forget, come tomorrow. Please.

PICTURES
My sis, aqilah.
Tak cantik kan gambar neh. Sebab cahaya dia tak lawa.
And the whole of my famili.
Yang macam sengal tu, abang aku.
And my face, looks like tahan dari sakit belakang yang amat.


Ohh, siapa nak tengok gambar kahwin abang aku yang cantik sikit, KLIK SINI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan